
Dasturga
Dasturga
Dasturga
qabul 10-noyabrgacha
qabul 10-noyabrgacha
qabul 10-noyabrgacha
Metod: strategiya & kommunikatsiya o'quv dasturi
Metod: strategiya & kommunikatsiya o'quv dasturi
Metod: strategiya & kommunikatsiya o'quv dasturi
Strategik fikrlab, mutaxassis sifatida rivojlanmoqchi bo'lganlar uchun maxsus kurs.
Strategiya bu — yo‘l xaritasi. U sizga kim uchun ishlayotganingizni, qanday qiymat berayotganingizni va bozordagi pozitsiyangizni aniq qilib berishga yordam beradi
Strategiyasi bor kompaniya har bir harakatini ongli ravishda qiladi. Byudjetni tejaydi.
Marketing strategiyamiz qanaqa bo'ladi?
Marketing strategiyamiz qanaqa bo'ladi?
Marketing strategiyamiz qanaqa bo'ladi?
Qanday qiymat (value) taklif qilamiz?
Qanday qiymat (value) taklif qilamiz?
Qanday qiymat (value) taklif qilamiz?
Mutaxassis sifatida korxonaga qanday qiymat beraman?
Mutaxassis sifatida korxonaga qanday qiymat beraman?
Mutaxassis sifatida korxonaga qanday qiymat beraman?

Bozor juda tez o‘zgarmoqda, raqobat kuchaymoqda. Qanday qilib foydamni oshiraman?
Bozor juda tez o‘zgarmoqda, raqobat kuchaymoqda. Qanday qilib foydamni oshiraman?
Bozor juda tez o‘zgarmoqda, raqobat kuchaymoqda. Qanday qilib foydamni oshiraman?
Bizning mahsulot/xizmatimiz mijozning qaysi muammosini hal qiladi?
Bizning mahsulot/xizmatimiz mijozning qaysi muammosini hal qiladi?
Bizning mahsulot/xizmatimiz mijozning qaysi muammosini hal qiladi?
Jamoa bilan qanday qilib strategiya ishlab chiqamiz va amalga oshiramiz?
Jamoa bilan qanday qilib strategiya ishlab chiqamiz va amalga oshiramiz?
Jamoa bilan qanday qilib strategiya ishlab chiqamiz va amalga oshiramiz?
Bozorda kim asosiy raqobatchilarimiz?
Bozorda kim asosiy raqobatchilarimiz?
Raqobatchilardan qanday ajralib turamiz, pozitsiyamiz qanaqa bo'ladi?
Raqobatchilardan qanday ajralib turamiz, pozitsiyamiz qanaqa bo'ladi?
Kommunikatsiyada nimalarga urg‘u berishimiz kerak?
Kommunikatsiyada nimalarga urg‘u berishimiz kerak?
Rivojlanishni istagan, rivojlanayotgan mutaxassislar, doimo yuqoridagi savollarga javob izlaydi.
Strategiya asosida ishlashni istaymiz lekin, metod, instrumentlarni bilmaymiz, qilayotgan ishlarimiz tartibsiz, xaotik bo'ladi.
Bu savollarga javob berish uchun nafaqat strategik fikrlashni, balki strategik tarzda harakat qilishni ham o‘rganish zarur.
Marketingning mohiyatini anglab, reja asosida ishlab, marketing strategiya tuza oladigan va bu orqali biznesning daromadini oshirishga yordam beradigan mutaxassisga doimo talab bo'ladi.
Biznesda daromadni oshirish, pozitsiyalanish, sodiq mijozlar sonini oshirish, brend qurish uchun albatta strategiya kerak bo'ladi.
Dastur narxi 400$ dan boshlanadi
Dastur narxi 400$ dan boshlanadi
Dastur narxi 400$ dan boshlanadi
Marketolog oyligi o'rtacha* 700$ dan boshlanadi
Marketolog oyligi o'rtacha* 700$ dan boshlanadi
Marketolog oyligi o'rtacha* 700$ dan boshlanadi
Marketing strategiya tuzish xizmati* 5000$ dan boshlanadi
Marketing strategiya tuzish xizmati* 5000$ dan boshlanadi
Marketing strategiya tuzish xizmati* 5000$ dan boshlanadi
2 oy
2 ta modul
12 ta dars
10+ instrument
12 ta uyga vazifa
faoliyat davomida maslahat
Marketing mohiyatini anglash, strategiya tuzaolish, amalga oshirish, strategik fikrlash ko'nikmalarni oshirish maqsadida Metod: strategiya & kommunikatsiya o'quv dasturi ishlab chiqildi.
Dastur kimlar uchun?
Keyingi bosqichga ko'tarilishni
Hozirgi bilimlarni yangilab, keyingi darajaga chiqishni xohlovchi
Keyingi bosqichga ko'tarilishni
Hozirgi bilimlarni yangilab, keyingi darajaga chiqishni xohlovchi
Keyingi bosqichga ko'tarilishni
Hozirgi bilimlarni yangilab, keyingi darajaga chiqishni xohlovchi
Strateg darajasi
Marketing strategiya tuzib, stratetegiya asosida ishlashni xohlovchi
Strateg darajasi
Marketing strategiya tuzib, stratetegiya asosida ishlashni xohlovchi
Strateg darajasi
Marketing strategiya tuzib, stratetegiya asosida ishlashni xohlovchi
Lavozimni oshirishni istagan
Vaizfa oladigan xodimdan, vazifa beradigan xodim darajasiga chiqishni xohlovchi
Lavozimni oshirishni istagan
Vaizfa oladigan xodimdan, vazifa beradigan xodim darajasiga chiqishni xohlovchi
Lavozimni oshirishni istagan
Vaizfa oladigan xodimdan, vazifa beradigan xodim darajasiga chiqishni xohlovchi
Networking
O'zbekiston bo'ylab boshqa hamkasblar bilan tajriba, fikr almashishni xohlovchi
Networking
O'zbekiston bo'ylab boshqa hamkasblar bilan tajriba, fikr almashishni xohlovchi
Networking
O'zbekiston bo'ylab boshqa hamkasblar bilan tajriba, fikr almashishni xohlovchi
Kasbiy rivojlanishni
Marketing mohiyatini tushunib, kasbiy va shaxsiy rivojlanishni xohlovchi
Kasbiy rivojlanishni
Marketing mohiyatini tushunib, kasbiy va shaxsiy rivojlanishni xohlovchi
Kasbiy rivojlanishni
Marketing mohiyatini tushunib, kasbiy va shaxsiy rivojlanishni xohlovchi
Korporativ rivojlanish
Strategiya asosida faoliyat yurituvchi jamoada ishlashni istovchi
Korporativ rivojlanish
Strategiya asosida faoliyat yurituvchi jamoada ishlashni istovchi
Korporativ rivojlanish
Strategiya asosida faoliyat yurituvchi jamoada ishlashni istovchi
Junior mutaxassislarga mos keladi
Junior mutaxassislarga mos keladi
Junior mutaxassislarga mos keladi
O‘quv jarayoni qanday tashkil etiladi?
O'quv jarayoni shunday yo'lga qo'yilganki, siz dastur davomida marketing strategiyani ishlab chiqish imkoniyatiga ega bo‘lasiz.
Muhim: dastur ishdan uzilmagan holda ya'ni ishdan keyin 8 ta online, 4 ta offline formatda tashkil qilinadi. Ayni damda 3-guruh uchun qabul ketmoqda.
2 oylik dastur
Dastur 2 moduldan iborat bo'lib, dasturni o'zlashtirish uchun sifatli internet va 2 marotaba offline darsda ishtirok etish talab qilinadi.
2 oylik dastur
Dastur 2 moduldan iborat bo'lib, dasturni o'zlashtirish uchun sifatli internet va 2 marotaba offline darsda ishtirok etish talab qilinadi.
2 oylik dastur
Dastur 2 moduldan iborat bo'lib, dasturni o'zlashtirish uchun sifatli internet va 2 marotaba offline darsda ishtirok etish talab qilinadi.
Real instrumentlar
Har bir darsda real keyslar, metod va instrumentlar, uyga vazifa beriladi. Darslar yozib olinadi va yopiq guruhda uyga vazifa, dars mavzusi muhokama qilinadi, feadback beriladi.
Real instrumentlar
Har bir darsda real keyslar, metod va instrumentlar, uyga vazifa beriladi. Darslar yozib olinadi va yopiq guruhda uyga vazifa, dars mavzusi muhokama qilinadi, feadback beriladi.
Real instrumentlar
Har bir darsda real keyslar, metod va instrumentlar, uyga vazifa beriladi. Darslar yozib olinadi va yopiq guruhda uyga vazifa, dars mavzusi muhokama qilinadi, feadback beriladi.
Marketing strategiya
Dasturni tamomlagandan so'ng sizda marketing strategiya tuzish bilan bog'liq ketma-ketliklar, instrumentlar, metodlar bo'ladi. Aniq Roadmap'ga ega bo'lasiz.
Marketing strategiya
Dasturni tamomlagandan so'ng sizda marketing strategiya tuzish bilan bog'liq ketma-ketliklar, instrumentlar, metodlar bo'ladi. Aniq Roadmap'ga ega bo'lasiz.
Marketing strategiya
Dasturni tamomlagandan so'ng sizda marketing strategiya tuzish bilan bog'liq ketma-ketliklar, instrumentlar, metodlar bo'ladi. Aniq Roadmap'ga ega bo'lasiz.
Workshop
Workshop formatida darslar tashkil qilinadi, ya'ni siz dastur davomida instrument, metodlarni faoliyatingizda qo'llashni boshlaysiz.
Workshop
Workshop formatida darslar tashkil qilinadi, ya'ni siz dastur davomida instrument, metodlarni faoliyatingizda qo'llashni boshlaysiz.
Workshop
Workshop formatida darslar tashkil qilinadi, ya'ni siz dastur davomida instrument, metodlarni faoliyatingizda qo'llashni boshlaysiz.
Kurs o'quv dasturi
Siyrat moduli
1. Korxona bosqichlari.
Korxona bosqichini aniqlab, unga mos marketing strategiyasi ishlab chiqishni o'rganasiz
2. Biznes model.
3. Tadqiqot & bozor.
4. Tahlil.
5. Qiymat yaratish matritsasi, JTBD, CustDev.
6. Marketing Mix.
7. Pozitsiyalanish.
8. Brend platformasi.
Surat moduli
9. Kommunikatsiya.
10. Reklama & kreativ.
11. Marketing strategiya tuzish.
12. Jarayonlarni boshqarish, o'lchash (SOSTAC, PDCA).
Siyrat moduli
1. Korxona bosqichlari.
Korxona bosqichini aniqlab, unga mos marketing strategiyasi ishlab chiqishni o'rganasiz
2. Biznes model.
3. Tadqiqot & bozor.
4. Tahlil.
5. Qiymat yaratish matritsasi, JTBD, CustDev.
6. Marketing Mix.
7. Pozitsiyalanish.
8. Brend platformasi.
Surat moduli
9. Kommunikatsiya.
10. Reklama & kreativ.
11. Marketing strategiya tuzish.
12. Jarayonlarni boshqarish, o'lchash (SOSTAC, PDCA).
Siyrat moduli
1. Korxona bosqichlari.
Korxona bosqichini aniqlab, unga mos marketing strategiyasi ishlab chiqishni o'rganasiz
2. Biznes model.
3. Tadqiqot & bozor.
4. Tahlil.
5. Qiymat yaratish matritsasi, JTBD, CustDev.
6. Marketing Mix.
7. Pozitsiyalanish.
8. Brend platformasi.
Surat moduli
9. Kommunikatsiya.
10. Reklama & kreativ.
11. Marketing strategiya tuzish.
12. Jarayonlarni boshqarish, o'lchash (SOSTAC, PDCA).
O'quv dasturi muallifi
Mehrojiddin Nazarov 2014-yildan buyon biznes, loyiha boshqaruvi, marketing yo'nalishida faoliyat yuritadi.
• Marshanba - marketolog hamjamiyati, Cubic loyihalari hamasoschisi,
• Metod:strategiya&kommunikatsiya dasturi muallifi,
• Ayni damda strateg-marketolog sifatida faoliyat yuritadi.



Dastur o'quvchilari fikrlari
Dastur narxi
Premium dastur
6 mln so'm
5,5 mln so'm*
2 ga bo'lib to'lash bilan 6 mln so'm.
*10.11.2025 gacha
O'quv dasturida ishtirok etish
O'quv dasturida ishtirok etish
Yozib olingan darslar
Yozib olingan darslar
Uyga vazifalar muhokamasi
Uyga vazifalar muhokamasi
VIP dastur
10.5 mln so'm
8 mln so'm*
2 ga bo'lib to'lash bilan 10 mln so'm.
*10.11.2025 gacha
O'quv dasturida ishtirok etish
O'quv dasturida ishtirok etish
Yozib olingan darslar
Yozib olingan darslar
Uyga vazifalar muhokamasi
Uyga vazifalar muhokamasi
Birgalikda strategiya ishlab chiqish
Birgalikda strategiya ishlab chiqish
Dasturda o'qish orqali nimalarni egallayman?
1. Strategik fikrlash ko'nikmasi shakllanadi.
Marketolog faqat kontent emas, biznes modeli, pozitsiyalanish va raqobat asosida fikrlaydigan mutaxassisga aylanadi.
2. Marketingni biznesga bog‘laysiz.
Har bir harakat (kampaniya, tahlil, tadqiqot, post, reklama) biznes maqsadlariga qanday xizmat qilishini tushunasiz.
3. Raqobatchilar orasida farqlanishni bilasiz.
Pozitsiyalanish orqali brendni boshqalardan ajratib turadigan jihatlarni aniqlashni o'rganasiz.
4. Mijoz ehtiyojini chuqur tahlil qilaolasiz.
VPC, JTBD metodlari orqali mijoz qanday qaror qabul qilishini, nima unga ta’sir qilishini tahlil qilasiz.
5. Tahlil asosida qaror qabul qilasiz.
SWOT, 3C, va boshqa vositalar yordamida subyektiv fikrdan ko‘ra aniq ma’lumotlarga tayangan strategiya yaratasiz.
6. Kommunikatsiyani yanada samarali qilasiz.
Har bir auditoriya segmenti uchun alohida ToV, kanal va xabar bilan ishlashni o'rganasiz.
7. Brendni yagona obrazda yuritasiz.
Brend platformasi orqali ishlarni samarali tashkil qilasiz.
8. Jamoa va rahbariyatga strategiyani asoslab bera olasiz.
Tayyorlagan strategiyani taqdim etish va himoya qilishni o'rganasiz.
9. Natijalarni o‘lchab, optimallashtira olasiz.
KPI, SOSTAC, PDCA metodlari orqali marketing rejalarini tahlil qilishni va takomillashtirishni o'rganasiz.
10. Kreativ bilan ishlashni o'rganasiz.
Kreativ yondashuvlarni strukturaviy va maqsadli tarzda qurishni o‘rganasiz.
Dasturda o'qish orqali nimalarni egallayman?
1. Strategik fikrlash ko'nikmasi shakllanadi.
Marketolog faqat kontent emas, biznes modeli, pozitsiyalanish va raqobat asosida fikrlaydigan mutaxassisga aylanadi.
2. Marketingni biznesga bog‘laysiz.
Har bir harakat (kampaniya, tahlil, tadqiqot, post, reklama) biznes maqsadlariga qanday xizmat qilishini tushunasiz.
3. Raqobatchilar orasida farqlanishni bilasiz.
Pozitsiyalanish orqali brendni boshqalardan ajratib turadigan jihatlarni aniqlashni o'rganasiz.
4. Mijoz ehtiyojini chuqur tahlil qilaolasiz.
VPC, JTBD metodlari orqali mijoz qanday qaror qabul qilishini, nima unga ta’sir qilishini tahlil qilasiz.
5. Tahlil asosida qaror qabul qilasiz.
SWOT, 3C, va boshqa vositalar yordamida subyektiv fikrdan ko‘ra aniq ma’lumotlarga tayangan strategiya yaratasiz.
6. Kommunikatsiyani yanada samarali qilasiz.
Har bir auditoriya segmenti uchun alohida ToV, kanal va xabar bilan ishlashni o'rganasiz.
7. Brendni yagona obrazda yuritasiz.
Brend platformasi orqali ishlarni samarali tashkil qilasiz.
8. Jamoa va rahbariyatga strategiyani asoslab bera olasiz.
Tayyorlagan strategiyani taqdim etish va himoya qilishni o'rganasiz.
9. Natijalarni o‘lchab, optimallashtira olasiz.
KPI, SOSTAC, PDCA metodlari orqali marketing rejalarini tahlil qilishni va takomillashtirishni o'rganasiz.
10. Kreativ bilan ishlashni o'rganasiz.
Kreativ yondashuvlarni strukturaviy va maqsadli tarzda qurishni o‘rganasiz.
Dasturda o'qish orqali nimalarni egallayman?
1. Strategik fikrlash ko'nikmasi shakllanadi.
Marketolog faqat kontent emas, biznes modeli, pozitsiyalanish va raqobat asosida fikrlaydigan mutaxassisga aylanadi.
2. Marketingni biznesga bog‘laysiz.
Har bir harakat (kampaniya, tahlil, tadqiqot, post, reklama) biznes maqsadlariga qanday xizmat qilishini tushunasiz.
3. Raqobatchilar orasida farqlanishni bilasiz.
Pozitsiyalanish orqali brendni boshqalardan ajratib turadigan jihatlarni aniqlashni o'rganasiz.
4. Mijoz ehtiyojini chuqur tahlil qilaolasiz.
VPC, JTBD metodlari orqali mijoz qanday qaror qabul qilishini, nima unga ta’sir qilishini tahlil qilasiz.
5. Tahlil asosida qaror qabul qilasiz.
SWOT, 3C, va boshqa vositalar yordamida subyektiv fikrdan ko‘ra aniq ma’lumotlarga tayangan strategiya yaratasiz.
6. Kommunikatsiyani yanada samarali qilasiz.
Har bir auditoriya segmenti uchun alohida ToV, kanal va xabar bilan ishlashni o'rganasiz.
7. Brendni yagona obrazda yuritasiz.
Brend platformasi orqali ishlarni samarali tashkil qilasiz.
8. Jamoa va rahbariyatga strategiyani asoslab bera olasiz.
Tayyorlagan strategiyani taqdim etish va himoya qilishni o'rganasiz.
9. Natijalarni o‘lchab, optimallashtira olasiz.
KPI, SOSTAC, PDCA metodlari orqali marketing rejalarini tahlil qilishni va takomillashtirishni o'rganasiz.
10. Kreativ bilan ishlashni o'rganasiz.
Kreativ yondashuvlarni strukturaviy va maqsadli tarzda qurishni o‘rganasiz.

Mehrojiddin Nazarov —
marketolog, strateg
© 2025 Barcha huquqlar himoyalangan

Mehrojiddin Nazarov —
marketolog, strateg
© 2025 Barcha huquqlar himoyalangan

Mehrojiddin Nazarov —
marketolog, strateg
© 2025 Barcha huquqlar himoyalangan




